Reductil - på egen hånd?
Ren? Jensen
2004-05-25 08:29:28 UTC
Hej

Jeg har i det sidste år forsøgt at tabe mig ved ændring af kostvaner,
samt motion. Jeg går til spinning to gange om ugen (af en time), samt
badminton 1 gang om ugen (af halvanden time).
I den tid har jeg ikke tabt mig, men øget min vægt (ca. 5 kilo).
Jeg vejer 105 kg, er 178 cm høj. Jeg har besvær med at passe mit tøj
og finde noget pænt tøj jeg føler mig tilpas ved at gå i.
Jeg har ofte talt med min læge om hvad jeg kan gøre for at komme ned i
vægt, men han foreslår stadigvæk ændringer i min kostplan. Jeg har
fulgt et diæt program som min har fået af Hjerteforeningen, men stadig
uden held.
Jeg overvejer derfor at starte på Reductil og har fundet en masse
websites hvor man kan købe Reductil. Er der nogle der har erfaringer
med at starte på en sådan kur selv? Eller skal jeg sige til min læge
at nu har jeg lyst til at starte på dette og om han ønsker at lave et
månedligt check? (Vil han overhovedet gå med til dette?)

/René
Freedom
2004-05-27 07:56:21 UTC
Hej Rene,

Jeg er lige begyndt på reductil i mandags, så det er ikke rigtigt mig du
eftersøger, men jeg vil gerne give dig min mening om reductil. Jeg tog det 1
år for ca. 2 år siden!

Jeg syntes IKKE det er noget du skal tage alene, snak med din læge om det og
hør hvad han vil foreslå! Jeg ved ikke om han vil gå med til det, men jeg
skulle selv tabe 4 kilo med min diatisk før jeg måtte få pillerne!
Iben
/René
Mikkel Gybel Jensen
2004-05-27 15:36:04 UTC
Post by Ren? Jensen
Jeg overvejer derfor at starte på Reductil og har fundet en masse
websites hvor man kan købe Reductil.
Har du overvejet hvorfor det er på recept...?

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj