Slanke Smoothies?
Morten
2005-05-13 09:58:55 UTC
Hej

Jeg så "Du bliver hvad du spiser" hvor de drak en smootie til morgenmad -
og
vist også noget andet. Men som andre også har klaget over er det ikke
mange
informationer man får, og de få opskrifter der ligger på deres side er
ikke
alle fra programmet...

Jeg har en ret god smootie maskine og jeg synes det er nemmere at spise
det
påkrævede frugt og grønt hvis man kan lave det til lækre smooties i stedet
for at tygge sig igennem det hele, så mit spørgsmål er:

Er der nogen der kender nogen opskrifter op smooties der er god hvis man
vil
tabe sig? .. altså nogen der kan erstatte et måltid eller lignende?

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk
Simon Haugaard Pedersen
2005-05-13 10:52:22 UTC
Post by Morten
Er der nogen der kender nogen opskrifter op smooties der er god hvis
man vil
tabe sig? .. altså nogen der kan erstatte et måltid eller lignende?
Frosne bær, havregryn, proteinpulver, skummetmælk, vand, æbler, citrus-saft
<- Prøv selv forskellige blandingsforhold og regn selv kcal-indhold ud.

Jeg synes dog ikke smoothies mætter særligt godt ift. at spise
ingredienserne i fast form.
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Morten
2005-05-13 16:47:40 UTC
Post by Simon Haugaard Pedersen
[...]
Det er ikke dumt at komme protein-pulver i ?.. jeg mener, selve pulveret
mætter vel ikke sønderligt mere men gør vel bare at man taber lidt mindre...

Bort set fra det - så har jeg aldrig forstået det med havdegryn, for på
deklerationen ser det temmelig usundt ud, men jeg bare ikke forestille mig
at der kan være ret meget dårligt i det ... det samme med ris og pasta...
Simon Haugaard Pedersen
2005-05-13 16:55:53 UTC
Post by Morten
Det er ikke dumt at komme protein-pulver i ?.. jeg mener, selve
pulveret mætter vel ikke sønderligt mere men gør vel bare at man taber
lidt mindre...
Man taber sig ikke af protein-indtag, for det har også en vis mængde energi
i sig. Ved slankekure har det dog den fordel at et supplement kan være med
til at sikre dig tilstrækkelige mængder til musklerne, men om det er
nødvendigt kommer an på resten af din kost.
Post by Morten
[...]
Havregryn er heller ikke usundt hvis man holder indtaget rimeligt moderat -
så kan det tværtimod være ganske fint.
Ris og pasta mætter ikke så meget ctr. energiindholdet - men det er så kun
min egen erfaring.
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Susanne Flø (slet SYUNG)
2005-05-14 08:05:23 UTC
Hej Morten,
Her er en lækker slankesmootie:

½ banan
150 g frosne hindbær eller skpovbær eller jordbær
1 dl A-38 (cheasy eller anden med lav fedt%)
1 dl. minimælk
smages til med lidt akaciehonning eller ahorsirup.

Det hele blendes til en tyktflydende (og mættende) drik.

Kan nok ikke erstatte et helt måltid men som mellemmåltid er den
en favorit hos mig.

Venlig hilsen
Susanne
Få individuel slankerådgivning hos Slankemoster
http://www.slankemoster.dk
Jeg beskyttes af den gratis
SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for
at få 1708 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne
besked i deres e-mails.
www.spamfighter.dk
Bolette Nielsen
2005-05-17 07:34:21 UTC
Hejsa.
Post by Morten
Er der nogen der kender nogen opskrifter op smooties der er god hvis man
vil
tabe sig?
forleden dag tog jeg nogen isterninger, friske jordbær, melon og frisk
presset appelsin saft og lavede til en vidunderlig smoothies. smagte den til
med sødemiddel så den ikke var så sur. Mums den var go'

.. altså nogen der kan erstatte et måltid eller lignende?

Vil ikke sige den kan erstatte et måltid, men som mellem måltid er den go'

Kan desværre ikke fortælle dig forholdende på de ting jeg kom i, for det var
på slum, men jeg brugte i hvert fald en hel melon ( lille ).

held og lykke med det

Knus Bolette
www.bolettes.dk
Post by Morten
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Database (slave) 0.003932 s
44.2734 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'dk.helbred.slank' (4)
0.000114 s
0.000464 s
0.000231 s
0.000923 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'da' (3)
0.000117 s
0.000159 s
0.000137 s
0.000410 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'da' (1)
0.000204 s
0.000204 s
0.000204 s
0.000204 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'aYGoX6PQ' (1)
0.000543 s
0.000543 s
0.000543 s
0.000543 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '16395' (1)
0.000551 s
0.000551 s
0.000551 s
0.000551 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'aYGoX6PQ' (1)
0.000939 s
0.000939 s
0.000939 s
0.000939 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'aYGoX6PQ' AND page = 1 (1)
0.000362 s
0.000362 s
0.000362 s
0.000362 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.011427 s
51.0156 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (77)
0.000006 s
0.000388 s
0.000148 s
0.011427 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6625 kB
51.0156 kB
Requests 0.066380 s
481.7578 kB
Benchmark Min Max Average Total
"aYGoX6PQ/slanke-smoothies" (1)
0.068205 s
0.068205 s
0.068205 s
0.068205 s
509.7734 kB
509.7734 kB
509.7734 kB
509.7734 kB
Thread controller 0.001140 s
27.7109 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001140 s
0.001140 s
0.001140 s
0.001140 s
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
Thread parsing 0.047436 s
104.8984 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.006626 s
0.007328 s
0.006977 s
0.013954 s
13.9375 kB
18.9141 kB
16.4258 kB
32.8516 kB
PHP Post Parsing (1)
0.003361 s
0.003361 s
0.003361 s
0.003361 s
55.3281 kB
55.3281 kB
55.3281 kB
55.3281 kB
C++ Post Parsing (1)
0.029803 s
0.029803 s
0.029803 s
0.029803 s
9.2891 kB
9.2891 kB
9.2891 kB
9.2891 kB
Three (1)
0.000318 s
0.000318 s
0.000318 s
0.000318 s
7.4297 kB
7.4297 kB
7.4297 kB
7.4297 kB
Load & uncompress 0.006574 s
11.5469 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.006574 s
0.006574 s
0.006574 s
0.006574 s
11.5469 kB
11.5469 kB
11.5469 kB
11.5469 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197918 s 0.085020 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.4423 kB 1,131.0547 kB